Retourneren & terugbetalen

Houd er rekening mee dat de informatie hier alleen van toepassing is op bestellingen die via onze online winkel zijn geplaatst.

Houd er rekening mee dat de informatie hier alleen van toepassing is op bestellingen die via onze online winkel zijn geplaatst.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Houd er rekening mee dat alleen volledig geretourneerde goederen geruild kunnen worden.

Je ontvangt je gepersonaliseerde retourlabel voor de retourzending op ons retourportaal. Het retourlabel kan alleen worden aangemaakt voor retourzendingen vanuit Duitsland, Oostenrijk en Nederland.

Retouradres

CHR Logistiek & Service GmbH
Meesmannstr. 103 - 105
44807 Bochum

Retourneren per pakketpost is gratis.

Defecte goederen kunnen natuurlijk binnen de wettelijke garantieperiode worden geretourneerd. Raadpleeg de algemene voorwaarden (annuleringsvoorwaarden) voor de exacte retourvoorwaarden.

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd en wanneer wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald?
Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd en wanneer wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald?

Helaas kunnen we de volgende artikelen niet terugnemen en wordt het aankoopbedrag niet terugbetaald:

 op maat gemaakte en gegraveerde artikelen.

Defecte goederen en goederen die al beschadigd zijn aangekomen, kunnen natuurlijk wel worden geretourneerd binnen de wettelijke garantietermijnen. De exacte retourvoorwaarden vind je in onze algemene voorwaarden (annuleringsvoorwaarden). Als je vragen hebt, neem dan contact op met ons supportteam.

Kan ik artikelen uit verschillende zendingen retourneren?
Kan ik artikelen uit verschillende zendingen retourneren?

Je kunt meerdere bestellingen in één pakket retourneren. Voor elke bestelling moet het bijbehorende retouretiket worden bijgevoegd. Maak een retouretiket voor een van de bestellingen en plak dit op het pakket.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, willen we ons eerst verontschuldigen voor het ongemak.

Stuur het verkeerd geleverde artikel onmiddellijk naar ons terug. Je ontvangt hier een retourlabel. Vermeld op de afleverbon in de daarvoor bestemde ruimte dat het artikel verkeerd is afgeleverd.

Je ontvangt een ontvangstbevestiging van de retourzending zodra wij deze hebben ontvangen. Vervolgens ontvang je een retourbevestiging met alle verdere informatie over de boeking en terugbetaling. 

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, ontvang je een retourbevestiging. Vanaf dat moment hebben we meestal 5-7 werkdagen nodig om je retourzending te controleren. Als je retourzending wordt geaccepteerd, ontvang je een creditnota. Je ontvangt de terugbetaling met de creditnota meestal binnen 5-7 werkdagen, afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen. Als je met een creditcard betaalt, wordt het bedrag teruggestort op je creditcardrekening en als je met PayPal betaalt, wordt het bedrag teruggestort op je PayPal-rekening. Je ontvangt alle informatie over de terugbetaling per e-mail. Retourneren is gratis. Je moet de goederen binnen 30 dagen retourneren.

** Ten opzichte van de adviesverkoopprijs