Mobiele navigatie openen Pictogram Mobiele navigatie sluiten Pictogram
0
0
0
Reparatie en service Reparatie en service
Hoe kan ik een reparatie bestellen? Hoe kan ik een reparatie bestellen?

Je kunt je online gekochte product opsturen voor reparatie. Het artikel wordt dan gecontroleerd door onze gespecialiseerde afdeling en je wordt geïnformeerd over het verdere proces.

Wat is de huidige status van mijn reparatie? Wat is de huidige status van mijn reparatie?

Als je al een reparatieopdracht bij CHRIST hebt geplaatst, kun je nu de huidige status bekijken.

Hiervoor hebt u uw reparatie-/afhaalbewijs nodig dat u hebt ontvangen toen u uw sieraad inleverde. U kunt dan de bon en de PIN-code gebruiken om de status van de verwerking te bekijken.

Hoe kan ik de batterij van mijn horloge laten vervangen? Hoe kan ik de batterij van mijn horloge laten vervangen?

We vervangen de batterij van je horloge graag. Afhankelijk van het merk en model van het uurwerk kan de batterij direct worden vervangen. Informeer vooraf naar de mogelijkheden voor jouw model en neem telefonisch contact met ons op.

Hoe kan ik mijn armband/ketting/horloge laten inkorten? Hoe kan ik mijn armband/ketting/horloge laten inkorten?

Heb je een sieraad of horloge dat je graag wilt laten inkorten?  Informeer vooraf naar de mogelijkheden voor uw model en neem telefonisch contact met ons op.

** Ten opzichte van de adviesverkoopprijs